| Tytuł: | Czerniak i bóle nóg |
| Autor: | Kasia 1.3.2011, 09:13 |
| Jakiś czas temu zdiagnozowano u mnie czerniaka złośliwego na lewej nodze. Od kilku dni boli mnie ta noga. Czy ten ból jest związany z moją chorobą? Co mogę stosować na ten ból nogi? | |
| Autor: | Michał 1.3.2011, 14:05 |
| Raczej musisz iść z tym do lekarza, ponieważ ten ból może być spowodowany przez czerniaka, lecz jednocześnie może być to objaw jakiejś innej choroby. Na ból moga pomóc leki przeciwbólowe i specjalne maści. | |
| Autor: | Daniel30 3.3.2011, 08:59 |
| Czerniak raczej nie powinien powodować takich dolegliwości. Jednak skonsultuj się w tej sprawie ze swoim onkologiem, ponieważ może to wskazywać też na pogłębienie się choroby. | |
| Autor: | Bartek 3.3.2011, 13:52 |
| Nie jestem lekarzem, więc nie potrafię CI powiedzieć od czego to może być, ale ogólnie na ból mogę polecić Ci pyralginę. Wypróbuj ją, może ten lek uśmierzy Twój ból nogi. | |
| Autor: | KIRA 4.3.2011, 08:21 |
| Ludzie, pamiętajcie, że czerniak to też nowotwór i nie ma tylko wpływu na kawałek skóry, ale na cały organizm. Twoje bóle mogą być spowodowane właśnie przez czerniaka. Skonsultuj się z lekarzem i niech ON CI przepisze właściwe leki. | |
| Autor: | Ariel 4.3.2011, 13:59 |
| Te bóle nóg są naprawdę niepokojące. Możliwe, że jest tak jak pisze KIRA, że są one spowodowane przez czerniaka. Lepiej idź do lekarza i zrób potrzebne badania. | |

Białaczka u dzieci
Białaczka u dzieci pojawia się najczęściej w przedziale 3-7 lat, mimo iż choroba może rozwijać się u nich w każdym wieku. Niebezpieczeństwo białaczki u dzieci, polega na mało charakterystycznych objawach początkowych, przez co trudno zauważyć ją w początkowym stadium rozwoju. Istotne jest aby umieć rozpoznać pierwsze symptomy jej występowania.
Ziarnica to innymi słowy chłoniak Hodgkina. Jest to choroba nowotworowa układu chłonnego (chłoniak), atakująca węzły chłonne i pozawęzłową tkankę limfatyczną. Na rozwój tej choroby wpływa wirus Epsteina.
Lordoza